design

Såg ju nu ja att mikaela hade fixat min header. Blev riktigt bra måste jag säga. NU kanske den inte är så jäklarns tråkig längre.

Själv har jag precis duschat och ska göra mig iordning. Sen ska mamma följa med mig till stan och kika lite. Får se om jag hittar något dugligt att ha på mig till ikväll.

Ja, ikväll. Ikväll blir det jag och mina brudar (som vanligt) som ska ut på lite äventyr. Först hårfärgning på josefin, sen ska vi ut och käka på någon resturang och sen blir det väl strömmingsleken. Förhoppningsvis kommer det vara folk där, annars beger vi väl oss inått med annat sällskap.

Uppdaterar senare!




tack mickis!
Som bloggar på; http://themworld.myshowroom.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0