flyttning

Som ni såg i förra inlägget så håller vi på att flytta. Jag, josefin och julia. Vi ska flytta till en tvåa i gävle eftersom vi går skola där. Har väldigt mycket att göra nu innan flytten, som tex flytta kläder, tvapparater och annat. Men det ska bli kul att få bo själv, eller ja. Att få ta hand om sig själv och ta eget ansvar osv. Jag tror det blir en jäkla bra erfarenhet.
Och jag tror att det kommer bli riktigt roligt också.

Jag har lite bilder på lägenheten men överförningskabeln ligger uppe så nu får se dom sen.
Nu ska jag ta och städa det sista i mitt rum och sen packa ihop det ista och sen åker jag och julia till gävle för at lämna av lite grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0