Flyttningsdags!

haha, jag vet inte ens vad jag ska börja skriva för jag är helt sprudlande i kroppen. Idag flyttar vi in och jag kan knappt bärga mig. Har precis packat det sista så jag är redo. Måste bara klä på mig, käka nått och sen vid halv fyra kommer lotta och hämtar upp mig sen åker vi mot ljusne och mina sambos. Väl i gävle ska vi fixa ordning allt, åka och handla lite och sen bara chilla i våran nya bostad. Vi har dock ingen tv än så vi får väl underhålla varandra så länge, men det har ju inte varit ett problem förr så.

Jo, och sen har jag ingen data eller internet än heller, så jag kommer inte blogga förens på fredag, då vi åker hem.
men ni klarar er nog.


det sista är nerpackat, snart far vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0