Frågor och svar!

Fick en fråga utav Anonym som lyder; tror du att ni kommer bo där i tre år? :) o hur blir det för dej o fredrik:)?

Svar; Hej vem du nu är, och tack för att du läser min blogg! nu till frågan; Om vi kommer bo ihop i tre år återstår att se. Det beror ju helt på hur det kommer fungera mm. Man vet ju aldrig om man kommer sakna allting där hemma, eller om man fungerar ihop osv. Men jag hoppas verkligen att det kommer funka, och jag tror att det kommer att göra de. Och sen har ju jag bara två år kvar på gymnasiet och mina sambos har tre så jag vet inte om jag kommer att bo där sista året, men somsagt det återstår att se :)
Nu till fredrik frågan. Eftersom jag och fredrik varit tillsammans så pass länge så tror jag absolut att det kommer att funka. Han har ju bott borta förr när han spela i brynäs och då träffades vi bara på helgerna, och eftersom att jag och dom andra kommer åka hem och träna och så, så kommer vi kunna träffas, jag och Fredrik. Så det tror jag inte blir några problem. :)

Hoppas du fick svar på det du fråga! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0