hemmahelg

hej allihopa! trodde jag aldrig skulle säga det här men jag har saknat att få skriva på bloggen lite och endå är det bara två dagar sen! Men är iallafall hemma i söderhamn nu och ska spendera helgen här. Åker tillbaka till gävle på söndag, tar även med tven då så det också är klart. ska även inhandla det sista som behövs.

Ja, vad kan jag säga om att bo i gävle förutom att det är kanske hur skönt som helst! slippa ta tåget sju på morgonen och istället kliva upp när dom andra är framme på perrongen. Det känns så skönt att kunna gå ut på kvällen vid tio och det fortfarande är folk ute då. nä, det känner riktigt skönt än så länge och jag hoppas det komer fortsätta så. och sen har jag ju trots allt världens underbaraste sambosar också, så jag stormtrivs!

blir ett snabbt inlägg just nu, måste göra tårtor till ikväll då vi ska ha kräftskiva och även fira min mormor. så har lite att göra, men jag ska försöka blogga så mycket jag bara kan under helgen eftersom jag inte har någon dator än i gävle, men det ska vi fixa.

nä, nu läre jag sätta igång men tårtorna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0