hösten

ja, exakt. Snart är det höst. Känns som att det redan är det men det är ju bara agusti ännu, även fast agusti har varit riktigt grått och kallt. Men i vilket fall så kommer snart september och oktober och då vill man ju, såklart, har lite nya höstkläder. Och det jag anser attt jag behöver mest är ett par riktigt snygga gummistövlar (och en jacka såklart) men först och främst gummistövlar.

Och jag kikade precis runt lite grann och jag hitta dom här:

Föll för dom på engång och när jag tycker att jag har råd ska jag ta och inhandla dom här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du att ni kommer bo där i tre år? :) o hur blir det för dej o fredrik:)?

2011-08-16 @ 13:21:52
Postat av: Linnea

vart kan man köpa dessa???
sn'lla skicka mejl!vill ha dom!

2012-09-29 @ 19:55:06
URL: http://www.nattstad.se/linneasvenssonalm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0