återförening

Sitter just nu i sängen och pratar med ellinor. Var ett bra tag sen jag träffa henne nu så det är skönt at få prata ur sig om allt som har hänt och händer. man inser verkligen hur mycket man missar när man inte träffas så ofta. men det måste det bli ändring på. Så snart kommer även matilda hit så vi får träffas alla tre, vi ska ju även planera 18års festen som vi ska ha om några månader, så det blir ju perfekt, två flugor i en smäll.

Och för att göra ett kort inlägg, en  liten aning längre så kan jag ju berätta att jag öävningskört idag och det gick galant. Så lite mer körning nu så är jag snart ute på vägarna.

Men nu ska jag vara social. så byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0