paaus.

Ja, har haft en liten paus. eller ja, paus och paus. Har bara inte kunnat uppdatera på veckrona eftersom jag inte har någon data i lägenheten och har inte haft lust på helgerna. Men eftersom jag endå sitter vid datan när jag är hemma i söderhamn så kan jag lika gärna slänga in några inlägg fredag, lördag och söndag.

Igår hände inte speciellt mycket, var och kika på hockey med julia i ljusne. var nog den längsta match jag varit på tror jag. Men hade endå inget annat för oss så fick bli så.

Idag har jag varit i stan med fredrik. Fikade en sväng och tvätta bilen.
sen åkte vi till hå och käka. Nu ligger jag här och ska kika på glee säsong två och sen vette tusan vad som hittas på. Såhär på helgerna när man kommer hem från gävle så orkar man inte göra så mycket. på veckrona ska man klara sig själv. laga mat, diska, städa, gå i skolan. så på helgerna har man ingen större lust att göra nått än att ligga hemma och bara slappna av. Har väl inte vant mig riktigt än heller.

MEN snart fyller jag 18 och då tror jag nog att det blir annat. Man kan ta sig vart man vill utan behov utav andra, att inte ha körkort begränsar en ganska mycket, så ska bli skönt att få det fixat. OM jag nu klara det förstår, har ju knappt kört nått för fan. Och möjligheten blir ju inte större utav att jag bor i gävle, men får ju skylle mig själv när jag inte kör på helgerna när jag är hemma, men då somsagt har jag inte orken istället. Men nu är det  faktiskt ett måste att börja köra, så imorgon ska jag ut med mamma en sväng. och efter det blir det festplanering med mahulda, eftersom jag somsagt snart fyller 18.




Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ja men äntligen något vettigt att läsa! Bra att du är igång igen ;)

2011-11-19 @ 17:28:26
URL: http://ellinorberglund.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0